Proč byste měli využívat software UI realitní manažer

Pokud právě nemáte čas číst, tak je správná odpověď, že ušetříte desetitisíce korun ročně.
Pokud chcete vědět jak, tak prosím čtěte pozorně následující řádky.

  1. Získáte realitní software - program pro správu zakázek, majitelů, makléřů, prohlídek, příchozích hovorů …,
  2. Získáte webovou prezentaci – vlastní, přehledné a graficky zdařilé internetové stránky,
  3. Získáte kvalitní webhosting - prostor pro umístění vašich stránek,
  4. Získáte exporty na nejnavštěvovanější realitní portály  – automatický export zakázek na další realitní servery
  5. Naleznete nové zdroje ve vašem ročním rozpočtu na tyto služby, neboť používáním „UI Realitního Manažera“ uspoříte značnou částku.

Vlastní internetové stránky

Každá firma, která se chce lišit něčím od konkurence a chce být snadno dostupná svým klientům potřebuje vlastní internetové stránky, které výrazně prezentují její autentičnost, název, logo, služby klientům, atd.

  • ušetříte za výrobu těchto stránek až desetitisíce korun,
  • editace hlavní stránky – možnost ukotvit nejatraktivnější zakázky na hlavní stránku, která je vždy nejvíce navštěvovaná,
  • novinky – vždy poslední dvě nové zakázky na hlavní stránce a vždy ve všech výpisech v katalogu, navíc samostatná sekce „novinky“,
  • slevy - vždy poslední dvě slevy automaticky na hlavní stránce a vždy ve všech výpisech v katalogu, navíc samostatná sekce „slevy“,
  • neomezený počet vkládání obrázků ke každé zakázce,
  • automatické zmenšování obrázků na přijatelnou velikost v kB bez narušení kvality, vaši makléři tak nemusí editovat obrázky,
  • automatické vkládání vodoznaku do obrázku,
  • neomezená velikost textu k nemovitostem, možnost úpravy v textu (barva, velikost, vkládání html odkazů, vkládání obrázků),
  • neomezený počet článků o firmě a jejich úprava, vkládání fotografií, videoprohlídek, html odkazů do textu....,
  • katalog nemovitostí – vždy snadno dostupný v menu, přístupný ihned na hlavní stránce,
  • filtrování v katalogu nemovitostí podle typu nemovitosti, subtypu, kraje, okresu, textu, ceny nebo data vložení,
  • automatické barevné odlišení novinek a slev od běžných zakázek,
  • vkládání tipů k prodeji od „tipařů“,
  • u každé zakázky se zobrazí kontakt na příslušného makléře, případně i fotografie,
  • vyhledávání dané zakázky na mapách,
  • bannerové kampaně - vytváření vlastních reklamních kampaní na výhodné nabídky vaší firmy
  • tisk zakázek.

nahoru

Webhosting

Každá internetová prezentace (internetové stránky) musí být uložená na najěkém serveru, který je vysokou rychlostí připojený k internetu 24 h denně, 365 dní v roce. Proto většina firem využívá „pronájmu diskového prostoru“ u specializované firmy – tzv. webhosting.

Například pro vaší novou prezentaci byste normálně potřebovali webhosting včetně databáze, podrobných statistik, e-mailových služeb, php skriptů, ftp přenosu, správy vaší vlastní domény.

U nás dostanete tento kvalitní webhosting na našich serverech v ceně vašich nových stránek.

nahoru

 

Exportní rozhraní

„UI realitní manažer“ umí automaticky exportovat vaše zakázky na další realitně-inzertní portály. Tak se automaticky vaše nové a editované inzeráty přenesou po každém vložení a editaci a samozřejmě po vymazání automaticky zmizí inzerát na vašich dalších inzertních místech.

Nyní hravě zvládne: nemovitosti.cz, centrum.cz, sreality.cz, realityeuro.cz, ceskereality.cz, tvujdum.cz, novereality.cz a přibudou mnohé další.

nahoru

 

Kolik ušetříte?


Kolik peněz naleznete ve vašem ročním rozpočtu používáním „UI Realitního Manažera“? Srovnejme to s běžnými cenami, které „UI realitní manažer“ nahrazuje.

Vytvoření vlastních kvalitních stránek podobného rozsahu:

  • Běžné kvalitní stránky stojí 15 – 40 tis. Kč. Tzn., že průměrná cena je 27.500 Kč. Při obnovování a přizpůsobování se novinkám a technologickým požadavkům a trendům vydrží běžné stránky zhruba 5 let, potom zastarají. Ročně vás tedy stojí běžné webové stránky 5.500,- Kč.
  • Kvalitní webhosting včetně podrobných statistik, neomezeného počtu e-mailových stránek, databáze, php skriptů a ftp přenosu stojí běžně od 150 – 300 Kč měsíčně, tedy průměrně 2.700 ročně.
  • Kvalitní realitní software s podrobnou databází a exporty na další realitně-inzertní servery od 7.000 – 20.000 Kč ročně za uživatele/PC.


Průměrně tedy 13.500 Kč ročně – za uživatele, většinou jeden osobní počítač.

nahoru

 

Nový klient
10. 05. 2011

Vítáme nového klienta 

Media Reality

Nový klient
02. 05. 2011

Vítáme nového klienta

KOKR Reality.

Nový klient
01. 05. 2011

Vítáme nového klienta 

TP housing.

Start webu
01. 05. 2011

Spuštění webové stránky projektu UI Realitního Manažera